Menu
Obec Kostelec
Kostelec

Oznámení VaK Hodonín 

Vážení zákazníci,

z technických důvodů na Platebním dokladu SIPO není uvedena záloha na vodné za měsíc září 2024.

Záloha za měsíc říjen bude z tohoto důvodu ve dvojnásobné výši. Prosíme, abyste upravili případnou výši limitu na svých účtech, aby platba mohla proběhnout.

Pokud nesouhlasíte s dvojnásobnou výší zálohy v měsíci říjnu, zálohu můžete uhradit do 20.9.2024:

  1. v hotovosti na pokladně VaK Hodonín, a.s. v pokladních hodinách
  2. převodním příkazem na číslo účtu 2200671/0100, jako variabilní symbol uveďte Vaše Spojovací číslo SIPO (specifický symbol) - je uvedeno vpravo nahoře na Platebním dokladu SIPO

Za případné komplikace se omlouváme.

Pokud neplatíte zálohu formou SIPO, považujte tuto zprávu za bezpředmětnou.

 

Jitka Kokešová

vedoucí oddělení odbytu                            

Příspěvek na zřízení chráněného pracovního místa a na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa

3. Pojmenování (název) životní situace

Příspěvek na zřízení chráněného pracovního místa a na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa

4. Základní informace k životní situaci

Chráněné pracovní místo je pracovní místo zřízené zaměstnavatelem pro osobu se zdravotním postižením na základě písemné dohody s Úřadem práce České republiky.

Úřad práce České republiky může uzavřít dohodu o zřízení chráněného pracovního místa i s osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zaměstnavatel a osoba se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Po projednání žádosti a po posouzení efektivnosti, účelnosti a hospodárnosti může Úřad práce České republiky uzavřít se zaměstnavatelem nebo osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, písemnou dohodu, ve které jsou stanoveny bližší podmínky pro poskytnutí příspěvku. Jednou z nich je závazek provozovat chráněné pracovní místo nejméně po dobu 3 let.

Poskytnutý příspěvek je možné použít výhradně na úhradu v dohodě sjednaných a prokazatelných nákladů spojených se zřízením chráněného pracovního místa, vynaložených až po datu uzavření dohody.

Žádost o příspěvek zaměstnavateli na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa a o příspěvek na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa pro osobu se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, je vyřizována obdobným způsobem.

V případě uzavření dohody Úřad práce České republiky částečně přispívá k úhradě předem dohodnutých provozních nákladů až do stanovené výše. Druhy uznatelných nákladů jsou uvedeny v § 8 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.

Výše jednotlivých příspěvků se odvíjí od násobku průměrné mzdy v národním hospodářství za první až třetí čtvrtletí předchozího kalendářního roku, od míry zdravotního postižení a počtu zřízených pracovních míst.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Konzultujte možnost poskytnutí příspěvku s příslušným pracovištěm Úřadu práce České republiky v dostatečném předstihu před zřízením chráněného pracovního místa.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky - s příslušným referentem v úředních hodinách.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Kompletní žádost na formuláři Úřadu práce České republiky, včetně požadovaných příloh, mj. je vyžadováno zpracování podnikatelského záměru, specifikace nákladů nutných na zřízení chráněného pracovního místa.

Druhy provozních nákladů chráněného pracovního místa stanovuje § 8 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

  • "Žádost o příspěvek"

Formulář je možné získat na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky nebo na internetových stránkách Integrovaného portálu Ministerstva práce a sociálních věcí.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou požadovány.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

Zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Proces schvalování žádosti o poskytnutí příspěvku není veden v režimu správního řízení. Proti nepřiznání příspěvku není možné uplatnit žádný opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

V případě nedodržení předepsaných povinností a nedoložení požadovaných podkladů není možné příspěvek poskytnout.

Po uzavření písemné dohody o poskytnutí příspěvku musí zaměstnavatel nebo osoba se zdravotním postižením, která se rozhodla vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, dodržovat podmínky sjednané v této dohodě. V případě jejich porušení může být požadováno vrácení příspěvku nebo jeho poměrné části.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.01.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Virtuální prohlídka

Virtuální prohlídka

KrizPort

KrizPort

Chytré blondýnky

blond

Virtuální prohlídka - Kostelec

Virtuální prohlídka

První pís. zmínka: rok 1131
Počet obyvatel: 899
Nadmořská výška: 220 m n. m.
Katastrální výměra: 508 ha
Obec Kostelec
Kostelec